Bästa året 2010


Januari. Bodde med finaste kombosarna i Göteborg. Åkte pulka bland annat.


Februari. Flyttade till Stockholm. Och åkte en helg med tjejerna till Romme.


Mars. Åkte på min första jobbresa till Thailand!


April. Åkte på min andra jobbresa till London. Sista dagarna på Rikard på besök för lite gemensam semester som förlängdes med 6 dagar på grund av ett visst askmoln. Men inte klagade vi för det!


Maj. Sen blev det även vår hemma och vi åt frukost ute i vårt favoirtväxthus.


Juni. Jobbresa nummer tre till Istrien i Kroatien.


Juli. Åkte på tågluff med vännerna genom Europa.


Augusti. Gav ut min bok som jag sålde på Skansen under en helg.


September. Jobbresa till Tallinn. Vincents välsignelse. Med Frida på bokmässan. Min astronaut på Universeum. Utsikt på väg till jobbet.


Oktober. Jobbresa i Egypten.


November. Möhippa för Jessica!


December. Julfika med vännerna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0