Mat!


Middag ute i det fria!



Efter guidad tur på vingård åt vi stor middag med massa thailändska rätter. Gott! Hemma klockan 20:00 lade jag mig på sängen och bröjade fixa bland annat det här mailet... ett par timmar senare vaknar jag upp och har somnat liggandes mitt på datorn. Jag fattar inte vart jag är, vilken dag det är, vad klockan är, om jag har missat en dag eller två... totalt bortkollrad av jetlagen. Har nu kommit fram till att det fortfarande är fredag kväll och att jag borde sova nu och 8 timmar till. Men nu är jag ju helt pigg!

Kommentarer
Postat av: rikard

Ser ju hur skönt ut som helst! Häftigt med bergen i dimman också. =)

2010-03-20 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0