Fortfarande i Bangkok

Sista dagen här i Thailand imorgon. Åker imorgon natt, eller kväll för er på Sverigetid. Anländer 06:00 på Arlanda på fredag.

Längtar hem nu. Den här staden tär på mitt tålamod. Besökte cirka sex shoppingställen idag, köpte inte en enda pryl, ju mer saker jag ser desto mindre vill jag ha! =) Bra för plånboken. Saknar maten hemma också. Till lunch åt jag McDondalds, fika på Starbucks och middag på hotellet, spaghetti carbonara...=)

Kvällsplanen var att besöka 3 skybars, men allt går inte som det är planerat i den här staden, så hann bara med en. Men det var riktigt häftigt!

Nu, sova igen. Sista rycket imorgon, ska njuta allt vad jag kan av värmen så jag håller mig varm tills sommaren kommer hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0