Strandade i London, dag 6


Ja. Finns inte så mycket att berätta. Vi är fortfarande bokade på Ryanairs flyg imorgonkväll 18:15. Och tro det eller ej så ser det ut att bli en ljusning i flygtrafiken. Stansted har öppnat, och Skavsta öppnar i eftermiddag. Låt det bara hålla i sig tills imorgon!

Vi fördriver dagarna på hotellet för det mesta. Jag försöker jobba lite. Rikard läser. Sen blir det lunch ute. Igår åkte vi till och med in till Piccadilly Circus och shoppade lite till... måste ju fördriva tiden med något....=)

Kommentarer
Postat av: mamma

enligt mitt sätt att se det så verkar det inte som ett så trist tidsfördriv.... skulle kunna tänka mig att byta med er!

2010-04-21 @ 17:57:36
Postat av: Linda

Sara..Sara..Sara.. det verkar inte som att det går någon nöd på dig inte:) Här sitter jag i Ljusdal och berättar om min vän som är fast i London. Jag kan ju inte tycka synd om dig på något vis, men jag har ju en fråga:

Har du sett den blå dörren från filmen som heter lika som där ni är?=)

2010-04-22 @ 18:25:10
URL: http://lindamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0