Träning på ny nivå

Haha, nu vet jag vad som händer när man inte tränar under två månader. Tydligen tappar man alla muskler.

Efter en duktig träningshöst med snitträning fem dagar i veckan under tre månader började jag prioritera annat i början av december. C-uppsats, jul med familj, resa till Peru och installation i Sundsvall.

Igår sa Linda och jag att nu får det vara nog med slappheten och vi gick till Friskis&Svettis för ett pass skivstång. HAHAHA är min enda kommentar. Redan under första övningen fick vi båda kramp i benen. Resten av passet såg vi mer ut som darrande spagettistrån än muskulösa och starka stålkvinnor.

Som tidigare sagt, detta var inte en dag för tidigt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har blivit utmanad av mig! kolla in min blogg för att se hur =)

2009-02-05 @ 11:40:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0