Rolig utmaning!

Oh, för första gången har jag fått en utmaning, av Sara, på bloggen som jag tycker är rolig!

Regler för utmaningen: *Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.


Kanske inte blev en sån rolig bild... men sådana var ju reglerna! Bilden är från förra året då jag precis flyttat till Göteborg för praktik. Denna dag var jag på väg till Slottskogen för en promenad, bilden är tagen kanske 100 meter från där jag bodde, jag tyckte det var så kul att kunna se Liseberg varje dag på!

Jag utmanar: Linda, Björn, Aida, Elin

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tänkte väl att denna utmaning skulle passa dig =)

2009-02-05 @ 15:41:33
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0