Färgupptäckt!

Jag borde på Nobelpriset! Eller... ja alla andra kanske redan vet om det här... men för mig är det lungt årets upptäckt!

När jag laddat upp bilder på Internet och min hemsida har de alltid sett så glåmiga ut i färgerna, fast de är fina i Photoshop. Men i dag upptäckte jag att man ska konvertera till sRGB för att behålla färgerna. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är, hurra, gå in på min hemsida som nu är uppdaterad med bilder i färg!


Innan konvertering...


... efter konvertering! Oh hallelujah!!!

Kommentarer
Postat av: madelene

Men GUD vilken skillnad! Wow!

Hoppas allt är bra och att det går bra med examensprojektet.



Kram /Madelene

2009-03-12 @ 14:24:41
URL: http://madelenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0