Celebert besök

Är hemma i Närkeland på ett par dagars ledighet. Passade idag på att besöka galleriet där jag har min utställning. Jag och ägarna satt i godan ro på galleriets badbrygga då en av ägarna säger:

- Men, är det inte Sten Nilsson, från Sten och Stanley, som kommer gående hitåt.

Och jovisst var det det. Han och bekanta var på utflykt långt ut på landet och hamnade på "mitt" lilla galleri. Jag tog det lugnt. Fast egentligen ville jag bara brista ut i duett: JAG VILL VARA DIN MARGARETA!!!

Sen berättade ägarna att bara ett par dagar innan hade Mary Stävin varit där också. Miss World 1977 och James Bond-brud i Octopossy och A view to kill.

Vilken grej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0