Det andra målet


Har läst ut boken "Det andra målet" som är skriven av Jonas Karlsson (ni vet skådespelaren).

Efter första kapitlet satt jag som ett gapande frågetecken. Detta skedde på ett tåg mellan Stockholm och Hallsberg. Jag bad min vän Aida läsa samma, även hon satt som ett frågetecken.

Men efter att ha läst flera kapitel började jag haja grejen och blev överförtjust. Ett fantastiskt spännande sätt att lägga upp en bok på.

Men sen tröttnade jag. Och vid slutet kändes det väldigt uttjatat.

Sammanfattningsvis så här i efterhand tycker jag ändå om den. För att den är vågad och har en spännande form och upplägg. Man måste ju TÄNKA när man läsare. Så läs, och sträckläs den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0