Stackars mor

Jag är fortfarande helt skakad efter telefonsamtal med mor.

Hon berättade att hon suttit på ett viktigt möte, och då känner hon hur det kryper in en S-P-I-N-D-E-L in i örat! Helt hysteriskt had hon börjat gräva efter den med ett gem, dock utan framgång. Sen kröp den omkring därinne i örat hela dagen och lekte med trumhinnan. Väl hemma fick bror min lysa med ficklampa in i hennes öra, och då kröp spindeln ut. Stackars mamma säger jag!

- Stackars spindel, sa min bror...


OTÄCKT!
(hoppas det är okej att jag berättar sånt här hemskt mor kära mor, men jag kan inte riktigt släppa det här!)

Kommentarer
Postat av: Aida

AAAAAAAAAAAAAAAAA! Min mardröm!

Stackars, stackars Ingalill!

2008-10-24 @ 11:57:11
URL: http://aidaaida.blogg.se/
Postat av: mamma

tack för all förståelse för denna hemska upplevelse! Tur att det inte drabbade dig Sara för då vet man inte hur det skulle ha slutat!

2008-10-24 @ 21:52:30
Postat av: Björn

Fy så otäckt...!

2008-10-27 @ 20:21:37
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0