Mot tandläkaren

Nej, min tand och kind är om möjligt än mer svullen idag. Sov max 4 timmar inatt. Ser ut som Lina i Emil i Lönneberga när hon hade tandvärk. Så ringde till folktandvården imorse som rådde mig att ringa 112 för jourhavande tandläkare. Så nu ska jag till dem och gud vet vad de vill göra med min tand! Jag som är så tandläkarrädd, jag darrar och svettas redan. Tänkte ringa mor och beklaga mig och få lite stöd eftersom hon har stor erfarenhet kring problem med visdomständerna. Men nej nej, inget svar, sitter väl i något möte. Så mor käre mor, om du läser det här, så sitter jag säkert i tandläkarstolen i en nära döden upplevelse. Förhoppningsvis kan vi pratas vid efteråt, måste nog ventilera upplevelsen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0