Mot tandläkaren: 2

Väl framme hos tandläkaren inbillad jag mig att jag mådde mycket bättre och försökte övertala tandläkaren att vi kanske inte behövde gör den där undersökningen i alla fall. Men det tyckte inte hon. Så jag fick snällt luta mig tillbaka och gapa. Hon lutade sig över, petar lite och säger:

- Ojojojoj, oj...

Eh, kanske inte direkt vad man vill höra från tandläkaren.

- A-å..., jag försöker säga vadå.
- Titta här, säger hon och vinklar fram spegeln.

(För kräkmagade sluta läs)

Så väller det fram massa var ur tandköttet.

Så då var hon tvungen att sticka med spruta på massa ställen runt tanden. Bedövning slapp jag för min svullnad var så kraftig att jag bedövade mig själv. Så nu blir det penicillin i tio dagar, munskölj och nån gel som ska på.

Kommentarer
Postat av: mor

Måste tillstå att detta är värre än min spindel i örat! Stackars Sara!

2008-10-28 @ 17:23:28
Postat av: Aida

AAA! PANIK! Usch vad läskigt!

Här kommer en massa tröstkramar! Hoppas det hjälper liiiiite i alla fall =)

2008-10-28 @ 23:44:11
URL: http://aidaaida.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag vågar nog hålla med din mor. Men svullnaden ser ju faktiskt mycket bättre ut nu! Ha det så trevligt i helgen!

2008-10-29 @ 17:25:52
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0