Min nya vän!

Jag har skaffat mig en ny vän. En fiol. Kände att jag var tvungen att utmana mig musikaliskt lite så fick låna en fiol av snälla Birgitta i folkmusikgruppen Gun-Britt å dom igår. För att alla ska kunna ta del av mina framgångar (inte bara mina grannar) inför jag nu följetongen "Veckans fiol". Så tro inte ni kommer undan mitt gnissel!


Efter en timmas bekantskap kände jag mig redo för ett första uppträdande. (OBS: det som visara är första tagningen, inga omtagningar här inte.) Om jag fortsätter i den här takten blir det nog Czárdás av Monti nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Björn

Wow! Jag är imponerad!

2008-10-07 @ 16:23:52
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är stolt över dej... väldigt stolt.

Jag fnittrade lite här borta i min lägenhet, men de var fint.

2008-10-07 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0