Helg i Stockholm


Trött på shopping


Oscar. Mongolisk mat. Herr melon. Sov så sött.

Har spenderat helgen med familjen i la hufvudstad. Där fick jag äntligen min födelsedagspresent, sådär ett halvår försent, biljetter till föreställningen "My fair lady". Skådespelade gjorde underbara Helen Sjöholm tillsammans med Tommy Körberg, Jan Malmsjö, Eva Roos och Henrik Dorsin bland andra. Fantastiskt duktiga och kul att se uppträda, men musikalen i sig, storyn och musiken kanske inte blev min favorit.
Utöver det blev det shopping, god mat, besök hos Bea & Markus i deras nya lägenhet. Och på tåget hem fick jag sällskap av Frida!

Kommentarer
Postat av: Björn

Stackars Frida. Hon är så trött.

2008-10-05 @ 23:52:03
URL: http://bjornshippablogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Sara, man kan inte ta miste om att du och din bror är släkt. Ni är väldigt lika varandra:)

2008-10-06 @ 14:12:21
URL: http://lindamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0