USA:s president McCain?

Kanske är denna man USA:s nästa president.


Första dagen i New York i somras, jetlagade och förvirrad i den nya miljön, gick jag och min mor av en slump förbi NBC studios. Där stod ett tiotal människor med kameror och väntade. Jag frågade snällt en dam vem det var vi väntade på, McCain sa hon alldeles lyriskt. Jag och mor gnuggade våra geniknölar ordentligt innan vi kom på vem det var (det var ju en bit kvar till valet då), men till slut kom vi på det. Trots hunger och trötta ben lyckades jag övertala mor att stanna, och efter kanske 15 minuter kom inrullandes med limousin, klev glatt ur, vinkade, och sen försvann han.

Så kanske har jag sett USA:s nästa president. Förhoppningsvis inte.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du, det är inte varje dag man får se en kändis och just idag är han väl en av världens mest aktuella person. Men jag säger som du, han må väl inte vinna!

2008-11-04 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0